بازاریابی رسانه های اجتماعی از طریق فیس بوک - استراتژی هایی که کار می کند!

 

 

یک کمپین بازاریابی جدید می تواند واقعاً یک تجارت را تجدید کند و فیس بوک مکانی عالی برای امتحان کردن است. فیس بوک می تواند به سرعت تجارت شما را به موفقیت برساند. برای شروع کار با بازاریابی فیس بوک از نکات زیر استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که به مقدار اطلاعاتی که در فیس بوک ارسال می کنید توجه زیادی داشته باشید. اگر هر چند وقت یکبار صحبت می کنید ، ممکن است بسیاری از کاربران بی حوصله شوند و برای جلب رضایت به جای دیگری بنگرند. ارسال بیش از حد چیز خوبی نیست زیرا بسیاری از مردم آن را به عنوان ناامیدی می خوانند. تمام تلاش خود را برای یافتن تعادل مناسب انجام دهید.

ایجاد مسابقه برای صفحه فیس بوک خود چیزی است که می توانید با آن موفقیت داشته باشید. این موارد رایگان را به کسانی که در صفحه شما مشترک هستند پیشنهاد دهید. در صفحه خود اعلان بزرگی از نام های برنده ایجاد کنید و هر زمان که مشترکان بیشتری بخواهید این کار را انجام دهید.

بین پست ها خیلی صبر نکنید ، یا می توانید مخاطبان خود را از طرف صاحب مشاغل دیگر ریسک کنید. مردم این روزها به اطلاعات زیادی نیاز دارند. اگر به این نتیجه برسند ، دیگر باید منتظر بمانند تا دریافت کنند ، بی حوصله و بی تاب می شوند. حداقل یک یا دو روز هر بار ارسال کنید.

برای افزایش پیروان در صفحه فیسبوک خود سعی کنید با یک مسابقه برگزار کنید. مردم دوست دارند فرصتی برای برنده شدن در چیزی داشته باشند. اگر انگیزه هایی مانند پیشنهادهای اضافی را برای اشتراک گذاری در مسابقه ارائه دهید ، نه تنها به دنبال کنندگان فعلی خود ارزش و ارزش خاصی می بخشید ، بلکه هنگام اشتراک گذاری مسابقه شما ، دید خود را نیز افزایش می دهید.

گرامر خود را تماشا کنید ، حتی اگر احساس نکنید که لازم است. ممکن است احساس کنید با توجه به ماهیت تجارت خود می توانید با یک اشتباه در اینجا و آنجا فاصله بگیرید ، اما این درست نیست. اگر می دانید که دستور زبان شما دارای مشکلات است ، قبل از ارسال ، همه چیز را از طریق چکر اجرا کنید.

مهمترین قدم برای بازاریابی فیس بوک ، ساختن یک پایه فن محکم است. این بدان معناست که تمرکز شما باید بر روی ساختن تعداد دنبال کننده های شما باشد تا اینکه در حدود 5،000 نفر از شما دنبال کنند. هنگامی که یک نتیجه بزرگ را بدست آورید ، تلاشهای بازاریابی بسیار آسان تر می شوید.

سایر مطالب را از سیستم عامل های دیگر در صفحه Facebook خود به اشتراک بگذارید. آیا تجارت شما وب سایت دارد؟ وبلاگ؟ یک کانال YouTube؟ هر بار که محتوای جدید مربوط به شغل خود را بارگذاری می کنید ، مطمئن شوید که در صفحه Facebook خود نیز ظاهر می شود. مردم احتمالاً بیشتر از مواقعی که ویدیوی جدید را بارگذاری می کنید از فیس بوک بازدید می کنند ، از کانال YouTube در کسب و کار شما بازدید می کنند.

هرگز ، هرگز طرفداران فیس بوک را نخرید. فرصت های زیادی برای انجام چنین کارهایی در خارج وجود دارد ، اما وسوسه آنها نشوید. اگرچه تعداد تعداد لایک هایی که صفحه شما دریافت می کند سنبله ای را مشاهده خواهید کرد ، هیچ اهمیتی برای محبوبیت بیشتر برند شما یا افزایش فروش شما نخواهد داشت. در عوض ، اوضاع را کند و ثابت نگه دارید و پیروان واقعی و وفاداری به دست آورید. کیفیت در اینجا مهمتر است.

فقط مطالب را در صفحه فیس بوک خود ارسال کنید که به علایق مخاطبان هدف شما مربوط باشد. به خودتان اجازه ندهید که در بعد اجتماعی گیر بیفتید و شروع به ارسال هر آنچه که جالب است می کنید. مرتبط بودن پست های شما باعث می شود مخاطبان شما را نسبت به داشتن تعداد زیادی پست بی معنی جذب کنید.

از این ویژگی در فیس بوک استفاده کنید که به شما امکان می دهد تا پست های خود را تنظیم کنید. مهم است که به طور مرتب به روز کنید تا به علاقه خود در شرکت خود ادامه دهید. با این وجود ، ممکن است شما هر روز وقت بنشینید و بنویسید. این جایی است که برنامه ریزی مفید است. شما می توانید یک ساعت یا دو روز در یک روز طول بکشد تا یک دسته از پست ها را حذفی کنید و سپس آنها را در طول هفته آینده برنامه ریزی کنید.

به روزرسانی های Facebook خود را بیش از حد نکنید. این توانایی به شما امکان می دهد برای همه ی پیروان خود پیامی ارسال کنید. اما ، این باید کم و بیشتر برای جزئیات مهم به جای ارسال روزانه مورد استفاده قرار گیرد. این برنامه برای اسپم کردن طرفداران شما نیست!

قبل از شروع یک کار بازاریابی در Facebook ، اهداف بازاریابی خود را در اولویت قرار دهید. مهم است که نمایه شما دارای پیام باشد و بر هدفمند کردن یک عمل خاص متمرکز شود. به عنوان مثال ، از آن برای افزایش فروش با تبلیغات مکرر استفاده کنید و یا اینکه مردم را به خرید یک خط خاص از محصولات برساند. یک پروفایل عمومی آن هیجان زیادی را به وجود نمی آورد ، اما شخصی که با فعالیت سر و صدا می کند!

طرفداران فیس بوک را فقط معاملات و تخفیف ویژه ای ارائه دهید. مردم دوست دارند احساس کنند که بخشی از یک گروه انحصاری هستند. اگر پیشنهادهایی ارائه می دهید که فقط آنهایی که طرفدار هستند می توانند از این مزایا استفاده کنند ، پس شما در ایجاد وفاداری به برند واقعی در بین طرفداران خود کمک می کنید. آنها مطمئناً به فرصتهای بیشتری توجه می کنند.

دلیل شرکت در بازاریابی فیس بوک را بدانید. دلایل شما در نوع محتوایی که به اشتراک می گذارید ، تفاوت ایجاد می کند. ممکن است شما از آن برای ارتقاء فروش ، تبلیغ مشاغل خود یا ملاقات با متخصصان دیگر در منطقه خود استفاده کنید. نوع پستی را پیدا کنید که به شما در رسیدن به اهداف خود کمک می کند.

با پرداخت خدماتی که ادعا می کنند می توانند به شما در دستیابی بیشتر مشترکان کمک کنند ، مشترک نشوید. شما راهی ندارید که بدانید چگونه مشترکین جدید هدف قرار می گیرند. بهتر است خود صفحه فیس بوک خود را تبلیغ کنید تا اطمینان حاصل کنید که همه مشترکین لایک هستند

 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شرکت آشیان دُر | مرکز فروش درب سکشنال ایمن گذر | درب سکشنال | درب سکشنال زیرسقفی همه چیز در مورد پزشکی DARK~Family صنعت دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر جالب انگیزترین ها دفتر نقاشي Dark KISH-MASHAD