کاربر پنل پیامی برخی از راه حل های سریع و آسان بازاریابی موبایل را بیاموزید

شما برای پول تحت فشار قرار می گیرید و به روشی برای جذب مشتری بیشتر نیاز دارید. شما احساس خوبی برای بازاریابی دارید ، اما هنوز راه حلی پیدا نکرده اید که تمام نیازهای شما را برآورده سازد. این مقاله را در مورد بازاریابی موبایل مطالعه کنید و ممکن است از آنچه پیدا می کنید تعجب کنید.

برای ساختن تکنیک بازاریابی موبایل خود شخصی و قابل تنظیم ، مقداری وقت و تلاش سرمایه گذاری کنید. اگر در حال ایجاد یک برنامه هستید ، استفاده از آن را منحصر به فرد و ساده کنید و گزینه های سفارشی سازی مربوط را در اختیار مشتریان قرار دهید. اگر شما در حال ایجاد یک برنامه کامل دمیده نیستید ، حداقل ارتباطات تلفن همراه خود را جذاب و لذت بخش کنید.

کدهای QR را هر بار چاپ چیزی اضافه کنید. کدهای QR قابل چاپ بسیار مورد نیاز هستند ، بنابراین کد خود را بر روی هر آنچه ممکن است حتی در کارت پستالها ، آگهی ها یا رومه ها قرار دهید. هرچه افراد بیشتری نسبت به دیدن کد شما داشته باشند ، احتمالاً مشتریان جدیدی از صفحه نمایش به دست می آورید.

وب سایت خود را به راحتی در دستگاه های تلفن همراه هدایت کنید. اگرچه ممکن است بدانید که سایت شما برای رایانه ها و تبلت های بزرگتر کار می کند ، اما باید مطمئن باشید که برای تلفن های همراه نیز کار خواهد کرد. آن را با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود تست کنید تا نحوه عملکرد آن را ببینید و هرگونه تغییر لازم را انجام دهید.

بر درک مشتریان خود متمرکز شوید. دانستن آنچه مشتریان می خواهند و فراهم کردن آن ، موفقیت بازارهای موبایل است. دریابید که دقیقا مشتری های شما به دنبال چه چیزی هستند. هرچه از خریداران بالقوه خود آگاه تر باشید ، در تبلیغ و فروش محصول یا خدمات خود به آنها موفق تر خواهید بود.

اطمینان حاصل کنید که مشتریان خود می دانند از شغل آنها قدردانی می شود. به آنها پیشنهادات ویژه ، تخفیفات را بر اساس اهداف مشخص یا حتی یک یادداشت تشکرآمیز ساده به آنها ارائه دهید. آنها باید بدانند که شما برای تجارت خود ارزش قائل هستید یا ممکن است آن را به کسی برسانند که به آن مرحله اضافی برود.

اگر حتی می خواهید مشتری بیشتری داشته باشید ، از انتخاب افرادی که به شما پاسخ نمی دهند در یک کمپین بازاریابی موبایل غافل شوید. شما همچنین باید کارهای بیشتری برای بازگرداندن مشتریان تکراری انجام دهید ، بلکه آنچه را که با کمپین خود کار نمی کند ، اصلاح کنید تا بتوانید افراد بیشتری را به سمت خود متوقف کنید.

یکی از بهترین راه ها برای داشتن یک بازاریاب موفق در موبایل ، صرفاً داشتن یک شبکه اجتماعی موفق است. گرفتن افراد به دنبال پیوندهای وبلاگ یا وب سایت اجتماعی شما به یک سایت مقصد بسیار مؤثرتر از تلاش برای ارسال تبلیغات و ایمیل به افراد مختلفی است که هنوز مشتری شما نیستند.

همه بازاریاب های تلفن همراه به خوبی به یاد داشته باشند که بازاریابی تلفن همراه یک استراتژی بازاریابی معمولی نیست. در واقع ، این یک استراتژی به هیچ وجه نیست. این صرفاً وسیله ارتباطی است. تلاش برای نزدیک شدن به بازاریابی موبایل مانند بازاریابی اساسی اینترنت ، در پایان نتیجه خوبی نخواهد داشت.

به عنوان یک بازاریاب تلفن همراه ابزارهای زیادی در دسترس شما هستند ، بنابراین مطمئن شوید که همیشه مایل به استفاده از آنها هستید. دستگاه های همراه مدرن امروزی نه تنها توانایی تماس و متن را دارند بلکه فیلم ها را ضبط و ضبط می کنند. این بدان معناست که روشهای مختلفی وجود دارد که می توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

شما می دانید که اکنون باید از طریق بازاریابی موبایل با مشتریان خود در تعامل باشید ، اما همچنین می توانید از مشتریان بخواهید که با شما ارتباط برقرار کنند. شما به آنها فیلم و پیام ارسال می کنید. شاید شما باید از آنها بپرسید که آیا آنها هر چیزی را که می خواهند ارسال کنند دارند. به خصوص اگر یک وبلاگ وابسته به مشاغل خود داشته باشید ، ارسال ویدیوهای کاربر در آنجا می تواند نمایه شما را افزایش دهد.

با رسانه های تلفن همراه و اجتماعی مانند منبع قانونی تجارت واقعی رفتار کنید. فقط به دلیل اینکه بیشتر اتفاق می افتد در یک صفحه کوچک ، به معنی کوچک بودن فرصت نیست. در حقیقت ، درست برعکس است. رسانه های تلفن همراه و اجتماعی دو مورد از سریعترین رسانه های بازاریابی هستند که امروزه در دسترس هستند. حتما برای برند خود استراتژی موبایل درست کنید.

قبل از شروع کمپین بازاریابی تلفن همراه خود ، انجام تست لازم است تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز مانند آن پیش می رود. برخی از دوستان یا خانواده را پیدا کنید که همه آنها تلفن های مختلفی را دارند که آزمایش کننده شما باشند و برای آنها متن ارسال کنید. از آنها بخواهید که در مورد چگونگی نگاه همه چیز و اینکه آیا سریع و به نقط آن بود ، بازخورد بدهند.

تهیه کد QR برای کمپین بازاریابی موبایل شما بسیار آسان است. منابع رایگان آنلاین وجود دارد که می توانید یک کد QR را تولید کنید که توابع ردیابی را قادر می سازد ، بنابراین می توانید ببینید که مشتریان با کد به کجا می آیند. به این ترتیب می دانید مشتری کد منبع را از کدام منابع تبلیغی دریافت کرده و تصمیم می گیرد که کدام یک مؤثر هستند و کدام ها نیست.

اگر تصمیم دارید پیامک اس ام اس را به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی تلفن همراه خود گنجانید ، باید به وضوح بیان کنید که هنگام انتخاب مشتری ، پیام ها چند بار ارسال می شود ، و راهی آسان برای امتناع خود دارند. بدون استفاده و نظارت کنترل شده ، پیامک با مشتریان تلفن همراه نتیجه منفی خواهد داشت. ممکن است به نظر برسد که تحت فشار قرار دارید. اطمینان حاصل کنید که با انتخاب مشتریان خود در صورت افزودن هرگونه بازاریابی پیامکی از طریق شما ، از این امر جلوگیری کنید و به آنها بگویید که دقیقاً چه تعداد متنی را دریافت می کنند. انجام وعده ها و نگه داشتن آنها باعث ایجاد اعتماد در بین مصرف کنندگان می شود.

 

 


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : بازاریابی ,تلفن ,مشتریان ,موبایل ,مشتری ,ممکن ,تلفن همراه ,بازاریابی موبایل ,کمپین بازاریابی ,اطمینان حاصل ,حاصل کنید ,کمپین بازاریابی موبایل
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سایت شخصی محمد حمزه شرکت اسپینانس تجارت نیکان دنیای واژه ها من و رویام Jared Charlie بازی های رومیزی پرینتی دائی ابراهیم دختری با مو های خرمایی (.♡ناشناخته